Sidor

måndag 10 september 2012

Götalandmästerskapet 2012 + Resultat

Då är det måndag och skolan har börjat som vanligt igen efter en härlig helg.

I fredags var det vila som gällde. Jag tog det så lugnt jag bara kunde och försökte lägga mig tidigare än vanligt för jag skulle kunna prestera på lördagen(tävlingsdagen). Halv elva började vi marschera runt idrotts arena med lagen, Skåne, Halland, Blekinge etc.

15.40 var det min tur att springa. Vi blev inte lika många som tänk. Lite tråkigt men så är det.

Första varvet låg jag på ett rätt så bra tempo. Låg trea och allt kändes bra men efter ytligare bara några sekunder kom mjölksyran. Jag drog ner på tempot och 2 killar sprang om mig . Jag försökte att ta igen den borttappade tiden med ren vilja men han tyvärr inte ikapp killarna. Jag fick nöja mig med en femte placering av 6 deltagare. Det är jag inte så nöjd över men en annan sak blev jag väldigt glad över. Nytt pers :D med
tiden 2.13.04.


  Götalandsmästerskapen Ängelholm  2012   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar